Multifunktionsur - lille størrelse?
Jette Skrev:Peter & Kristoffer: tak for indsatsen, men det er (desværre) de kæmpeure, jeg selv har fundet - og min mand nægter at iføre sig et sådant.
Det er formentlig umuligt at finde et ur i en for mig passende størrelse, altså max 38 mm?

HA !!! .......... Jeg vidste, at min Google-Fu ikke helt havde forladt mig !! Icon_cool

Behold the Suunto Lumi !!

http://www.watchreport.com/2007/12/the-s...women.html

Ved ikke helt, om det passer størrelsesmæssigt (er åbenbart svært, når det skal rumme alle disse funktioner), men det er stylet, så det skulle være attraktivt for kvinder ........ døm selv !! Icon_e_wink

Fandt målene på uret også: "The case diameter is 42.5mm. The height is 13.9mm"

Desværre produceres uret ikke længere, så det skal købes brugt ! Icon_smil

Og ellers er der jo Suunto Observer - det er et super ur (har selv haft både stål og titanium versionen, men har desværre foræret dem væk til børn og (eks-)kæreste). Meget fin kvalitet - var tidligere Jægerkorpsets udleverede tjenesteur og kan tåle tæsk !!

Det virker meget diskret og ikke så stort på armen - min ekskæreste er i hvert fald meget glad for det ! Icon_smil

http://suuntoshop.dk/shop/outdoor/suunto...er+tt.html

Titaniumudgaven:

İmage

Ståludgaven:

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Multifunktionsur - lille størrelse? - af Jette - 16-01-2012, 02:04 PM
Re: Multifunktionsur - lille størrelse? - af pbr - 16-01-2012, 05:51 PM
Re: Multifunktionsur - lille størrelse? - af pbr - 17-01-2012, 02:02 AM
Re: Multifunktionsur - lille størrelse? - af pbr - 18-01-2012, 12:13 AM
Re: Multifunktionsur - lille størrelse? - af pbr - 19-01-2012, 01:27 AM
Re: Multifunktionsur - lille størrelse? - af pbr - 21-01-2012, 08:37 PM
Re: Multifunktionsur - lille størrelse? - af pbr - 22-01-2012, 11:20 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)