Er det løbet af med mig - vintage Longines Sub Seconds ?
dwndler Skrev:Det er sandsynligt et 12.68Z værk der ligger i og vha. værkets serienummer kan du finde ud af hvor gammel den er her http://www.vintagewatchresources.com/yea...tifier.php

.......

Det er ikke nemme, at komme af med, som Omega men til gengæld heller ikke så svære som Tissot og Certina Icon_e_smile
Dog er det nemmere, at komme af med Longines i DK end Zenith Icon_idea

Super link, tusind tak ! Så vidt jeg kan finde frem til, så er mærkets historie veldokumenteret på forskellige hjemmesider - men det er straks sværere, at finde frem til detaljer om værk, kasse, de enkelte modeller osv ! Men måske er det bare fordi, jeg er blevet "forkælet" af den megen dokumentation, der findes omkring Omega Icon_e_wink

Mht. gensalg, så har I nok ret - der er ikke særlig mange vintage ure, der på det punkt, kan måle sig med Omega . Men til 850 DKR, så gør det knapt så meget i dette tilfælde. Når jeg får det pudset lidt op og får en pæn sort læderrem på, så skulle det nok kunne sælges for omkr. 1000-1200 kr., vil jeg tro. Men indtil videre bliver det liggende i min urboks Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Er det løbet af med mig - vintage Longines Sub Seconds ? - af pbr - 04-01-2012, 08:52 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)