Er det løbet af med mig - vintage Longines Sub Seconds ?
Jeg var interesseret i selv samme ur, men sælgeren svarede aldrig på mine spørgsmål ang. størrelse, servicehistorie m.m.
Det er sandsynligt et 12.68Z værk der ligger i og vha. værkets serienummer kan du finde ud af hvor gammel den er her http://www.vintagewatchresources.com/yea...tifier.php
Jeg har haft adskillige vintage Longines ure gennem tiden og har par tilbage.

Citat:Nå, men jeg fik hammerslag formedelst 1025 SEK, hvilket svarer til godt 850 DKR - hertil kommer så forsendelse og evt. moms. Da den samlede pris dog er under 1.200 DKR har jeg kunnet læse mig frem til, at jeg ikke skal svare told.

Mig bekendt skal man ikke betale hverken moms eller told af varer som kommer fra Sverige (EU) men det kan godt være, at noget at forandret sig.

Citat:Det jeg fant ud af med Tissot og Certina oa. var at de simpelthen blev for dyre når der kom lidt service, nyt glas, krone og rem på - de kunne ikke holde pengene hjemme ved videresalg. Det er absolut en god ting ved Omega at de er relativt lettere at videresælge.... så kan få lov at købe lidt mere Icon_e_wink

Hvordan Longines, Zenith oa. er på dette punkt aner jeg ikke - jeg har aldrig ejet nogen af dem - og da slet ikke prøvet at sælge et.

Det er ikke nemme, at komme af med, som Omega men til gengæld heller ikke så svære som Tissot og Certina Icon_e_smile
Dog er det nemmere, at komme af med Longines i DK end Zenith Icon_idea
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Er det løbet af med mig - vintage Longines Sub Seconds ? - af dwndler - 04-01-2012, 08:06 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)