24-12-2011, 06:54 PM
Afprøvede lige det nys ankomne russiske stopur som tidtager på min lækre og højt berømmede julerødkål.
Et 1002/26-2-010 Agat med certifikatnummer 6751, ab russisk lager jf. stempler på det medfølgende certifikat oktober 10 og modtaget i går direkte fra Julian i München 2 dage efter bestilling.
Det er nu ikke indkøbt for at være julerødkålstidtager, men som en afløser for det ret usexede DIGI fra SportInstruments, som jeg bruger, når jeg dømmer hunde.
Et 1002/26-2-010 Agat med certifikatnummer 6751, ab russisk lager jf. stempler på det medfølgende certifikat oktober 10 og modtaget i går direkte fra Julian i München 2 dage efter bestilling.
Det er nu ikke indkøbt for at være julerødkålstidtager, men som en afløser for det ret usexede DIGI fra SportInstruments, som jeg bruger, når jeg dømmer hunde.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)