I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>>
Hov, jeg glemte lige noget Icon_e_wink
Tidstager Skrev:Men kan man ikke måle kvalitet på nogle konkrete punkter, så som præcision, slidtage, robusthed ved ydre påvirkninger som kulde/varme, slag/stød o.a., og så sammenligne det man får, med prisen man giver for uret?
Det mener jeg da godt man kan – til en vis grad.
Har et ur til 5 x prisen, også 5 x levetid ved samme forudsætninger (som service interval og hvad man bruger uret til)?
Holder uret til 5 x hårdere slag, 5 x større temperatur påvirkninger? Og er det kun hver 5. gang man skal justere tiden på det dyre ur?
Jeg mener godt man helt sagligt og objektivt kan måle og sammenligne nogle af disse ting.
Og det må vel høre ind under kvalitet, som nævnes af flere som en grund til vfm.
Selvfølgelig kan man det og var det ikke det Nasa gjorde, da de valgte Speedmasteren til deres missioner?
Men det var jo det subjektive, denne tråd omhandlede, så derfor snakkes der så meget om følelser og personlige holdninger.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 04-11-2011, 10:42 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 05-11-2011, 12:11 AM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 05-11-2011, 12:12 AM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 05-11-2011, 08:52 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 06-11-2011, 12:10 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Kim T - 07-11-2011, 02:47 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af OleBent - 23-11-2011, 07:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)