I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>>
Jeg hylder den store diversitet af ure og personer, der frekventerer dette forum, så min hensigt med spørgsmålet var altså ikke, at vi alle skal synes det samme. Jeg ønskede blot at blive klogere på, hvorfor Rolex urene blev anset som værende god værdi for pengene af den ene og/eller den anden bruger Icon_e_smile For mig er det rart at blive klogere, og det gør jeg ved at stille spørgsmål til ting, som jeg ikke forstår. Jeg sætter mine for-forståelser i spil, for på den måde at påbegynde en erkendelsesproces. I denne tråd undrede jeg mig over, at man kan hævde, at et ur til 50K er god værdi for pengene. Jeg er helt med på, at der er et stort subjektivt element i bedømmelsen, at det har med følelser, brand og mange andre ting at gøre. Jeg kan sagtens se argumenterne for, men jeg er ikke enig i konklusionen - sorry Icon_redface Men du har ret, Jesper, måske skulle jeg blive Rolex ejer for at se, om jeg SÅ forstår Icon_e_wink Icon_e_smile Jeg må igang med at spare op Icon_e_smile

Tak for bidragene til mit spørgsmål - og nu skal jeg nok trække hænderne ud af hvepseboet igen Icon_e_wink Icon_razz

P.S.: Selv om jeg efterhånden har været igennem en del mærker, så vil jeg stadig hævde, at jeg hos Seiko får mest for mine opsparede lommepenge. Så kan budgettet afgøre, om det skal være en SKX007, Seiko Sumo eller en Seiko Marinemaster Icon_e_wink Icon_e_biggrin

İmage
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 04-11-2011, 10:42 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 05-11-2011, 12:11 AM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 05-11-2011, 12:12 AM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Joepete_phpbb3_import15783 - 05-11-2011, 06:36 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 05-11-2011, 08:52 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af Tukjær - 06-11-2011, 12:10 PM
Re: I hvilket ur får DU mest for dine penge >>>> - af OleBent - 23-11-2011, 07:38 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)