10-10-2011, 08:25 AM
Claus, jeg fandt denne Steelfish, og da den var i en tand bedre stand end den anden, så blev der foretaget et hurtigt "bytte"
Bent, den lækre SpringDrive diver ville jeg til hver en tid købe, såfremt de var til at finde i nylignende brugt stand - desværre holder deres ejere godt på dem
Jeg har prøvet Seiko ure i mange forskellige prisklasser igennem flere år efterhånden, så lige for tiden, lader jeg mig friste af andre producenters ure - selv om der stadig ryger en Seiko i kassen fra tid til anden
SKAL jeg sammenligne lidt på tværs af brands, prisklasser, værker, finish osv, så vil jeg dog nok stadig hævde, at et ur som den automatiske Ananta Chrono, er det ur, som giver mest ur for pengene, af de ure, som jeg har prøvet
Det ligger i samme prisklasse som Steelfishen, og til de penge får man simpelthen et super godt inhouse værk og en finish af den anden verden - til en yderst fair pris

Mange tak for alle meningstilkendegivelserne, og for de super flotte billeder i tråden
Bent, den lækre SpringDrive diver ville jeg til hver en tid købe, såfremt de var til at finde i nylignende brugt stand - desværre holder deres ejere godt på dem

Mange tak for alle meningstilkendegivelserne, og for de super flotte billeder i tråden
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)