Vis mig det ur du jagter eller drømmer om.
hannover_dk Skrev:
jonnielse Skrev:Så er Enicar'en på vej!

Nogen der har et foreslag til hvad jeg så skal jagte.
Har tænkt på noget Jaeger LeCoultre Valjoux 72/72c, så noget i samme prisklasse og samme årgang.

Mvh. Jon
herligt - du skyder med skarpt. Det er jo et rent og skært strategispørgsmål. Du ser på JLC med 72 eller endnu bedre 72C og i nogenlunde samme prisklasse kan du finde Heuer med den maskine - og du skal jo ha en stor tegnebog frem. Du kan finde andre - type Enicar - Gallet - Eterna - Wittnauer og hvad ved jeg med samme maskine og billigere end JLC, men du kan jo også finde Rolex med 72 og 72C og så skal du ha den HELT store tegnebog frem - uden i virkeligheden at få så pokkers meget mere - ud over et navn. Har man godt råd, er det da sjovt - har man knapt så godt råd - synes jeg de mindre mærker med samme flotte værk i samme flotte kasser er fuldgode erstatninger
Your choice Icon_e_smile

Du er helt klar over hvad du har med at gøre, men for andre må man lige sige, at der masser af re-dials - lavede så de skal ligne gamle - med Datora indgående i navnet - til ret ens priser omkring de 35 k

vh

Tror at jeg går efter ure med lidt historie. Mit Eterna (Solgt) Valjoux 72.6 Daytona's værk, baserede man Rolex Daytona på og Enicar'en har sin Sherpa historie. Nu er der sikkert nogen der gerne hænger mig, men Heuer's historie finder jeg lidt kedelig. Mangler en kandidat med en spændende baggrund/historie, på lige fod med fx dit Aquastar Deepstar der har været favorit hos JC. Hmmm Aquastar lyder ikke så tosset Icon_mrgreen Bare rolig den får du eneret på indtil videre Icon_e_wink

Mvh. Jon
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Vis mig det ur du jagter eller drømmer om. - af Tukjær - 20-09-2011, 12:04 AM
Re: Vis mig det ur du jagter eller drømmer om. - af mnielse - 20-09-2011, 09:22 AM
Re: Vis mig det ur du jagter eller drømmer om. - af Tukjær - 21-09-2011, 12:06 AM
Re: Vis mig det ur du jagter eller drømmer om. - af bent540 - 21-09-2011, 12:23 AM
Heuers historie - af Camaro_phpbb3_import15730 - 11-10-2011, 03:18 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)