Køb af nyt ur og har brug for jeres professionelle mening :D
didriksmidt Skrev:Vi snakker to forskellige sprog her. Ure fra Calvin Klein, Armani, gant osv. er måske nok mere noget for dig, da de generelt af ret bling, og folk der ikke er så meget inde i ure vil synes at det ser dyrt og lækkert ud.

Ja det har du ret i. Og ikke ret mange af de foreslåede er hen af det sporty multifunktions som åbenbart er ønsket.

Jeg har nu ret svært ved at se hvordan disse Ingersoll skal være en erstatning for et sådan? De er ikke sporty på samme måde og har billigt mekanisk værk (også fremstillet i Kina?? "Tysk Design" jatak, men lavet hvor?). Skal man have mekanisk skal man have noget bedre, ellers får man bare følelsen af man har spildt sine penge.

Derfor jeg foreslog det Citizen Skyhawk. Har selv kig på det, for til hverdagsbrug kan jeg godt lide et alsidigt ur der er lidt nørd over, med mange funktioner og det skal være radiostyret da præcisionen i det prisleje (selv for kvartz) ellers ikke er for imponerende (omend bedre end modehusmærkerne). Ville dog nok selv vælge at give lidt mere og få det på lænke og med safirglas, men dybest set det samme som det foreslåede, bare dyrere. Og selvom det jo heller ikke er et af de dyre, så holder det stadig en helt anden kvalitet end det skrammel som modehusmærkerne sælger alt for dyrt i forhold til hvad man får rent teknisk.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!

Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Køb af nyt ur og har brug for jeres professionelle mening :D - af McAllan - 14-09-2011, 11:50 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)