31-08-2011, 01:06 PM
Baun Skrev:Men at kalde Uhrmageriet "Danmarks dyreste urmager" tror jeg simpelthen ikke er rigtigt.
vh Baun
Læs nu hvad jeg skriver... Jeg har ikke kaldt dem "Danmarks dyreste urmager" men "én" af Danmarks dyreste urmager og det står jeg ved uanset hvad du mener,og hvis jeg ikke husker galt bruger du vist selv deres vintage urpriser til sammenligning da alt andet derefter virker billigt
Jeg er principelt ligeglad med om folk betaler overpris for at få lov at handle i en fancy butik der ligger på en dyr adresse og give flere hundrede kr. for et certifikat der hvor oplysninger kan aflæses på uret på, under 1 min. når det er åbnet.
Hvis man vil have denne oplevelse så synes jeg det er fint at man kan betale sig fra det og være glad for det.
Jeg er dog så meget Vestjyde at jeg hellere betaler de kr. 1050 jeg ville have skullet betale ved min urmager og så nøjes med en seddel med uroplysningerne på og en alm. regning i stedet for et flot certifikat med uroplysninger og hvad der er lavet på uret.
Men nu ved spørgeren at det kan fåes billigere, men at han ikke bliver snydt....
Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)