06-08-2011, 08:18 PM
Claus, hvis du ikke aner et givet ur eller mærke findes, så kan du jo ikke købe det. Min pointe er, at du - ligesom os andre - også er afhængig af at få lidt inputs udefra for at kunne gøre dig dine valg
At du så gør det både meget og med glæde, det siger jo blot en hel del om din åbne og interesserede tilgang til tingene, og den kan jeg kun beundre dig for 
Kim, jeg vil nu stadig hævde, at din tilgang til ure ikke er så meget forskellig fra den måde, som du ellers tilegner dig viden på. Men det er naturligvis blot en påstand fra min side
Når du, til trods for de ting, som du nævner omkring Daytonaen, vælger at købe den, så vidner det jo om en stærk personlighed, som insisterer på selv at gøre sig det endelige valg - og som måske indeholder et par gran salt af stædighed
Du har læst og undersøgt tingene, men det betyder jo ikke, at du vil tænke på samme måde. Respekt for det
Kim, jeg vil nu stadig hævde, at din tilgang til ure ikke er så meget forskellig fra den måde, som du ellers tilegner dig viden på. Men det er naturligvis blot en påstand fra min side
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)