29-07-2011, 03:56 PM
Velkommen til forum
Begge de ure, som du har kig på, drives af ETA 7750 chrono værket. Det er så finisheret i lidt forskellig grad hos de to producenter, men basen og grund kvaliteten i værket er i bund og grund den samme. Hvorvidt du vælger det ene frem for det andet er op til personlig smag og præference. Jeg har haft to Carrera ure, og begge gik både godt og præcist. Uret virker lidt større på armen end standard målene antyder. Her er lidt andre ure, som kunne være en anbefaling værd - dybt subjektvit fra min stol, så sorter selv i tingene
:
PAM 000

Omega Chrono i forskellige varianter

Seiko Ananta Automatic Chrono - True inhouse fra ende til anden

Breitling CA

Sinn U1

Anonimo Millemetri

En Omega 300m kunne også klare sagerne

TAG Heuer Carrera

Seiko Marinemaster

God vind med projektet
Begge de ure, som du har kig på, drives af ETA 7750 chrono værket. Det er så finisheret i lidt forskellig grad hos de to producenter, men basen og grund kvaliteten i værket er i bund og grund den samme. Hvorvidt du vælger det ene frem for det andet er op til personlig smag og præference. Jeg har haft to Carrera ure, og begge gik både godt og præcist. Uret virker lidt større på armen end standard målene antyder. Her er lidt andre ure, som kunne være en anbefaling værd - dybt subjektvit fra min stol, så sorter selv i tingene
PAM 000

Omega Chrono i forskellige varianter

Seiko Ananta Automatic Chrono - True inhouse fra ende til anden

Breitling CA

Sinn U1

Anonimo Millemetri

En Omega 300m kunne også klare sagerne

TAG Heuer Carrera

Seiko Marinemaster

God vind med projektet
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)