03-07-2011, 10:24 PM
Du er helt normal - i hvert fald her på forum
Jeg tænker også ofte, at når jeg får det ene eller det andet ur, SÅ er det lige sagen. Det er det da også ofte, men ikke så længe
Så er der noget andet, der trækker
Jeg har efterhånden lært, at en del af ur-interessen - for mig - også er at læse og lære om ure, modeller og mærker, ligesom det at have kontakt til andre ifbm køb og salg også tiltaler mig. Enhver kan have sit lille felt inden for ur-interessen og tilhørende sfærer, har jeg fortalt mig selv, og det er helt ok ! Tingene udvikler sig hele tiden, og måske får du det anderledes på et andet tidspunkt i din ur-interesse
Bare lad tingene ske og lad dig smitte, vær entusiastisk og gør dig erfaringer. Men samtidig, reflekter og vær både kritisk og fornuftig, så går det ikke helt galt
Jeg tænker også ofte, at når jeg får det ene eller det andet ur, SÅ er det lige sagen. Det er det da også ofte, men ikke så længe
Bare lad tingene ske og lad dig smitte, vær entusiastisk og gør dig erfaringer. Men samtidig, reflekter og vær både kritisk og fornuftig, så går det ikke helt galt
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)