03-07-2011, 01:02 PM
DJmon Skrev:Fik mit Funky Atlantic Silverstreak midt på ugen men der skulle poleres en del.SUPER FEDT UR!!! Det har sin helt egen stil og hvor har du dog fået shinet det flot op. WOW! OG du skal ikke beklage de mange billeder, de er en fornøjelse at kigge på. Jeg er jo helt vild med fede metallænker og den der er godt nok for nice!
For første gang måtte jeg bruge min "Dremmel" lænken have nogle grimme dybe beton/asfalt mærker/ridser
Da den var Original og meget kraftig mente jeg den var indsatsen værd. samtidig står den super til uret.
Synes ikke jeg har overgjort det Ur og lænke er nu flotte men ikke nye og den originale finish er bibeholdt
jeg er glad for at det endeligt er lykkedes mig at finde et originalt funky ur med en flot lænke de er altid myret eller slidt op.
Jeg har ledt længe efter sådan en kombination.
Uret tikker perfekt og har alm. quickset Har bemærket at det har langsomt datoskift bruger 2-3 timer på skiftet
Mærket er ikke helt ukendt hvis man søger på det. jeg vil skyde på det er i zodiac klassen.
Lænken er utrolig komfortabel og støtter uret godt.
Uret er 4x4,5
Alder vil jeg skyde på året 1970 det er for stort til 60erne men har stadig det ekstravagante design fra 60erne.
Beklager de mange billeder luk øjnene hvis i ikke vil se dem
Helt klart et ur man ikke ser hver dag, med mindre man er ejeren Stort tillykke med det!
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5