23-06-2011, 12:46 AM
Lovejoy Skrev:Så kom dommenDu spurgte ikke ekspedienten om et nyt chrono superocean blev leveret med gammel pakning, når nu det gik meget bedre.![]()
En go' en af slagsen![]()
Det var kun kronen der skulle skiftes - 860,- alt incl.
Det er dyrt - men sammenlignet med de 5K der var lagt op til er jeg en happy camper.
Jeg lagde hos Hvelplund mærke til at kronen er træg at trække ud og skubbe ind - det var den ikke før. Den er ligeledes stram at dreje rundt i inderste position (optræk). Det er som om at jeg kun kan finde hhv. dato hak og tidsindstillings hak (i mangel af korrekt ord;) ) når jeg trækker kronen ud. Når jeg trykker den ind er det en træg bevægelse.
Jeg bad om at se et nyt chrono superocean og dette var ligesom mit var ved indlevering (altså - før kronen røg af...) På dette var det nemt at trække kronen ud og skubbe den ind igen. Der var ikke denne træghed, og den kørte hak-til-hak - både ind og ud.
Ekspedienten mente det kunne være en ny pakning der gjorde det - uden at jeg dog ved om der er isat en ny paking.
Det vil jeg kalde en søgt forklaring.
Det er jo nok at du kan finde tidsstillingen når du trækker ud, men jeg synes nok ikke alt i alt det lyder godt hvis den går så vældigt trægt. Du bør bestemt gemme kvitteringen, og evt sende dem en mail/brev om at du synes den går trægt og lige vil have et bilag, for det tilfælde at der inden for det næste år eller to bliver problemer.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)