Gudsketakoglovforurforumet.
Kære Loncar
... hvor blev jeg glad for at læse dit indlæg.
Ikke glad på Jan Kirk's vegne eller selvglad; men slet og ret glad for at høre, at forumets medlemmer bidrager til -og har fremmet en kvalitet, der er påskønnelsesværdig.

Navnlig i rollen som moderator, har jeg af og til haft kvaler med "bryde ind / lade gå" - spørgsmålet; og i tilfælde af "magt"anvendelse ofte følt mig som en "stram tante" bagefter.
Derfor er det så meget mere velkomment at konstatere, at forumet er bemærkelsesværdigt imødekommende og inkluderende.

Selv har jeg systematiseret en stor mængde viden om -og svar på mange af spørgsmålene, der dukker op igen og igen.
... i begyndelsen af Omega Link Centralens levetid, var jeg grænsende til (smæk)fornærmet, når nogen stillede et spørgsmål, hvis svar kun lå 2 museklik borte.
Alderens mildhed (eller er det erfaring?) har imidlertid lært mig, at selv "10.000 gangs spørgsmålet" kan medføre frugtbar dialog på forumet.

Jeg vil lægge mig tæt op ad Loncar's formulering: "Så - fortsæt den gode tone, lad os få nogle debatter, novice spørgsmål og lidt nørderier"
- og benytte lejligheden til at sige medlemmerne tak for tålmodig, vidende og høflig imødekommenhed overfor nytilkommere, hinanden - og god omgangsform i øvrigt.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar

Beskeder i denne tråd
Gudsketakoglovforurforumet. - af Loncar - 21-06-2011, 12:45 PM
Re: Gudsketakoglovforurforumet. - af Geodoc - 21-06-2011, 02:56 PM
Re: Gudsketakoglovforurforumet. - af johnfyn - 21-06-2011, 04:15 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)