15-06-2011, 08:40 AM
peter Skrev:HejMystikken breder sig - jeg har for et par dage siden talt med flere Breitling forhandlere - en siger han selv laver det på eget værksted (den troede jeg dog ikke på) En anden siger at de sender det hele til Hvelplund da det er den eneste forhandler der må reparere i DK (Havde dér også en mistanke om at de så røg til Sverige da jeg har hørt den historie før)
Breitling forhandlere sender deres reparationer til Timepromotion i Sverige, og ikke til Hvelplund, og med hensyn til værksteder har alle Breitling forhandlere et værksted, men det er kun Hvelplund der har en urmager der har været nede hos Breitling og også blevet er godkendt dernede, og det er iøvrigt meget sværere at blive godkendt til at reparere Breitling end Rolex, da Breitling stiller ekstremt høje krav for at blive autoriseret Breitling urmager.
MVH Peter
Hvelplund siger at de har et værksted - det er hemmeligt hvor det ligger.... - hvor de har 2 urmagere der er certificerede til at reparere. Det tager op til 2 uger at få en pris på reparationen - hvilket jeg må erkende at jeg tror er fordi at de også sender til Sverige.....men det er bare et gæt fra min side, ud fra oplysningen om at det tager så lang tid.
En ting er sikkert - ud fra alle de modstridende oplysninger jeg har fået er det et mudret billede der tegner sig.
Men desværre må jeg den vej...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)