15-06-2011, 08:19 AM
peter Skrev:Jeg vil blot føje en kort objektiv kommentar som ikke er skrevet med hensigt til at træde nogen som helst over tæerne.Sas Skrev:Hej Madsbabz. Har læst du er interreseret i et Fortis b42 black ,har et til salg som kun er tre mdr. gammelt er det noget.......Hej Sas
Hvis du har et ur tilsalg, kan du jo prøve salgssiden, du har kun et indlæg på forum og det vil jeg kalde et decideret salgsindlæg, og det er efter min mening ikke den bedste start herinde, Claus fra CT-Watches har nemlig også et ur magen tilsalg, og han annoncerer herinde.![]()
MVH Peter
Altså, min kommentar er rettet på din opfordring til at gøre tilbud under emnet, ''Certina DS 1 automatic''. Og desuden har vi dit tilbud om at ordne en anden brugers ur under emnet, ''Tilbage i skuffen eller ordnes??''. Endvidere har vi dine bemærkninger om at dit Helson Shark Diver er købt hos CT-watches, som sikkert er en rigtig fin forretning, men umiddelbart har man vel kun behov for at nævne sælgeren i sit første indlæg om det ur.
Jeg forstår naturligvis interessen for at tjene penge, og det er jeg heller ikke ude på at kritisere. Dog forekommer din kritik blot en smule besynderlig idet du selv gør det. Bemærk venligst, at det på ingen som helst skal betragtes som et ''basher'' og/eller ''hater'' indlæg, men jeg vil blot give dig stof til eftertanke.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)