10-06-2011, 06:15 AM
kristofferJ Skrev:Så du køber simpenthen ikke masseproduserede ure?
Ahh den holder vist ikke helt, tror ikke man får så meget ur for 3000 hvis det skal være one of a kind hand made:)
Dit indlæg hjælper på ingen måde trådstarter, og lægger ikke engang op til saglig debat.
Og hvad har Nokia Tlf med ure at gøre?
Hvis du tror iPhone ikke er masseproduseret må du være meget naiv.
Hvis du ikke bryder dig om sumoen, som vi er nogen der anbefaler, så kom da med 5-10 bud på ure som du syntes er bedre bud, da det lader til der er hunderde af muligheder efter dit hoved:)
Vh
du forstår åbentbart overhovedet ikke hvad jeg siger. nu får du lidt hjælp. kl. er heller ik så mange.
jeg køber ikke "kedelige" masseproducerede mainstream ure.
og det jeg mener med nokia tlf er hvad jeg siger. et seiko sumo har ca ligså meget charme som en nokia tlf. (dvs ingen i tilfælde af at du heller ik forstår den kommentar)
Iphone! hva snakker du om? sidetracking? anyways jeg gider ikke at diskutere apple produkter med en urnørd for så mister du bare fodfæstet lynhurtigt.
iphone er en "mode" telefon og i bund og grund 100% pinlig at eje da den symbolisere gruppetrend=individuel usikkerhed.
nå men tilbage til topic. ja der findes mange "bedre" alternativer til sumo. for der er nemlig rigtig mange ure med 6R15 værk (ja garanteret over 100) som er ligså godt udført og har flottere design. f eks turboeksempel: prometheus jellyfish etellerandet
god morgen
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)