28-05-2011, 10:58 PM
Cosmo Skrev:Alt er muligt - men de er ikke nemme at overtrække. Prøv den med at vippe det lidt - tilmed lidt hurtige vip fra side til side - sådan 5-8 cm per gang -DJmon Skrev:Hej har du prøvet at vippe det lidt ? de er vildt hysteriske med hvor lige de står .
Tak for svaret!
Hvordan mener du? I vater, eller hvordan?
Har en lille mistanke om at jeg har trukket uret for hårdt op?
Ellers skal du ha en til at se på det - det behøver ikke koste en herregård, og når det nu betyder noget for dig, så skal det jo igang. Vi taler sikkert ikke mange penge.
Hvor bor du, så kan nogen her sikkert anbefale en mekaniker - Der findes de som kører ud, og andre hvor du afleverer - ex Krognos på Frederiksberg Alle (Jørgen selv som bør være den der kravler ind i Bornholmeren tror jeg, selv om Lise helt givet kan, så har Jørgen været inde i flere af de store - inkl., rundetårns - men han er på ferie til beg af juni)
Med andre ord - tab slet ikke humøret. Dte ur skal nok komme igang, og hvis det gik inden transporten, så lyder det som om dele er hele.
Er fjederen gået som du selv tror, så er også ret let løst - der er standard fjedre som man skærer til i længden og tilpasser, og igen, det er ikke voldsomt dyrt NORMALT
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)