13-01-2012, 03:52 PM
Rodney, jeg er enig med dig i, at kritisk stillingtagen og debat er konstruktivt. Problemet er blot, at det kræver, at begge parter - afsender og modtager - formår at både lytte og forstå samt afsende eget budskab med respekt for den andens holdninger og meninger. Når du kalder min måde at anskue tingene på for "bullshit", så gør du jo det stik modsatte, og dermed kan en debat aldrig blive konstruktiv - der er simpelthen "knas på linien"
Practice what You preach before You go out preaching to others
Det ville være min kritiske stillingtagen til din måde at debattere på, og det er både ærligt, respektfuldt og udviklende ment og skrevet
Og nyd så din weekend rigtig meget
Måske du snart kigger forbi Strib og omegn?
Til andre læsere vil jeg lige nævne, at Rodney og jeg korresponderer via mial. Bølgerne kan godt gå lidt højt, men jeg ved altid, at vi begge respekterer hinanden, og det er vigtigt, synes jeg, i en dialog. Jeg sætter stor pris på din ærlighed, Rodney, og jeg holder også af din måde at sige tingene direkte til mig på. Jeg ved altid hvor jeg har dig, og det ser jeg som noget meget positivt og prisværdigt
Practice what You preach before You go out preaching to others
Til andre læsere vil jeg lige nævne, at Rodney og jeg korresponderer via mial. Bølgerne kan godt gå lidt højt, men jeg ved altid, at vi begge respekterer hinanden, og det er vigtigt, synes jeg, i en dialog. Jeg sætter stor pris på din ærlighed, Rodney, og jeg holder også af din måde at sige tingene direkte til mig på. Jeg ved altid hvor jeg har dig, og det ser jeg som noget meget positivt og prisværdigt
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)