Sinn kan da godt være sig selv bekendt
Tak for uddybelsen, John Icon_e_wink Der er jo ikke noget i vejen med at være "fin på den", så længe man blot står ved det og argumenterer for, hvad man mener. Det er i hvert fald helt fint for mig Icon_e_smile Jeg er også fuldt forstående overfor, at der er håndværkstradition bag tingene, og at man i disse moderne tider kan se eksempler på producenter, som "slipper let om ved tingene" ved f.eks. at farve skruer og måske "trykker finish på" Icon_e_confused

Jeg har forespurgt hos Sinn, hvordan finishen på værket er lavet, og for at få et indblik i kvaliteten, så har jeg spurgt til de blånede skruer - de må så agere "pejlemærke" for os i dén sammenhæng Icon_e_wink Nu håber jeg så blot, at de har lyst til at give et svar ... Så må vi jo selv kategorisere dem i forhold til tidligere inputs i tråden Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 11-04-2011, 04:15 PM
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af Joepete_phpbb3_import15783 - 13-04-2011, 09:07 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)