Sinn kan da godt være sig selv bekendt
Joepete Skrev:John, kunne du lige uddybe ?

Jeg læser dig lidt derhen, at Sinn´en nærmest er at sammenligne med et "sminket kinaværk" ... Icon_e_surprised ... men det er måske ikke det du mener ? Icon_e_smile
nej overhovedet ikke. Jeg skriver netop at jeg mener Sinn er noget der giver meget god værdi for pengene, men finish for øjet er blevet meget almindeligt, og JA du kan finde kinesiske Venus værker (bygget efter Venus 100% men ikke lige samme materiale) som for øjet er vidunderlige at se - sådan lige gennem en bagkasse.

Jeg er nok for fin på den, men synes, at skal man tale finish, skal det være rigtig, noget håndarbejde og rigtige blåede skruer, det andet er fint for øjet men ikke mere. Sinn er sikkert pæne 7750 værker, sikkert med noget ekstra, jeg ved det ikke, og det er absolut pengene værd.

Faktisk ved jeg ikke om Kinas Venus værker i de pæne versioner ikke også kan være ret gode idag, jeg ville være ude i gæt uden nogen form for tests.
De er så tilmed jo kolonnehjuls kronografer - skidt billede stjålet fra nettet - men det ser vel også ret OK ud med kolonnen:
İmage
Pris 440 $ skræmmer jo ikke heller når der skal sammenlignes. Holdbarhed - MIG ukendt
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 11-04-2011, 04:15 PM
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af hannover_dk - 13-04-2011, 12:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)