Sinn kan da godt være sig selv bekendt
Et værk, som det viste i Sinn 103´eren, har en rigtig pæn finish i forhold til den nypris, som uret har. Det er min mening. Hvordan finishen så er lavet, det er for mig en anden snak. Det er klart, at jo mere erfaren urtosse man er, desto mere har man set og desto mere vil man måske også kræve af de enkelte producenter, før man klapper i sine hænder af begejstring. Det er fair nok Icon_e_wink Tilbage står dog, at der her er tale om et ur til lige under 12000 DKK, og det skal med i vore betragtninger, synes jeg, når vi "vurderer" finish. Det er trods alt ikke alle mennesker, som har råd til at betale kassen for højkvalitets håndlavet finish. Har man ikke det, så skal man da ikke nødvendigvis blot "nøjes", om jeg må være så fri, og da slet ikke, når Sinn kan lave det så pænt som tilfældet er i dette eksempel. Vi skal passe på, at vi ikke blander hele pærevællingen sammen i én diskussion, for der vil trods alt være en ret betragtelig prisforskel på det vi kalder dekorationer og DEKORATIONER Icon_e_smile

I øvrigt, Mads, så kunne det da være super interessant at sammenligne lidt på tværs, som du foreslår. Jeg rykkede gerne bagkassen af min CA, men "skidtet" kræver en mere speciel bagkasseåbner end jeg har i huset ... Icon_e_confusedMeeen, mon ikke du allerede kender værkerne godt nok til at kunne komme med en forhåndsudtalelse omkring de enkeltes niveau i forhold til hinanden ? - det tror jeg Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 11-04-2011, 04:15 PM
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af Joepete_phpbb3_import15783 - 12-04-2011, 09:19 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)