Sinn kan da godt være sig selv bekendt
Jeg er stor fan af Sinn og de giver masser af smæk for skillingerne. At man overhovedet har nogen former for finish på et værk i den prisklasse er flot. Det har TH, Certina, Tissot, Fortis, you name it i samme prisklasse ikke. Når det så er sagt giver jeg John ret. Dekorering er mange ting og hvis håndværket bag ikke er i orden, er det total spild i mine øjne. Vel ca. 90-95 % af alt finisharbejde er dekoration. Sagt med andre ord: Det tjener ikke til noget funktionelt formål. Så skal der lirres skal det også være lækkert Icon_e_wink Skal det være lækkert koster håndværket kassen, hvilket der sjældent er luft i budgettet til hvis uret koster under 20 k. Nu kører Sinn så den politik at de sælger uden retailers, hvilket vel barberer ca. 30-40 % af en reel butikspris, så det giver lidt luft.

Det kunne være fedt at se en række close-ups af Sinn værket og sammenligne med feks. Breitling eller Omega 7750´eren. Nogen der ligger inde med sådanne shots?

/Mads
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 11-04-2011, 04:15 PM
Re: Sinn kan da godt være sig selv bekendt - af Mads Gjødesen - 12-04-2011, 09:02 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)