Hvad betyder 3-minutters markeringerne.
Lars Skrev::shock: Icon_e_surprised Icon_e_surprised Ja, undskyld, men jeg undres igen igen.
DET ER TELEFONTID og så er den altså ikke længere, nu gør i det til noget mere kompliceret end det nogen sinde
Med hensyn til tidtagning findes der eller fandtes der tidliger stopure og chronogafer der var dicimal inddelte = 1 time delt op i 100. De fandtes også delt op i tusindedel af en time. Jeg ved at Danfoss brugte urene, vi servicerede dem ret jævnligt, de blev netop brugt til tidsstudier..... Icon_e_surprised
en omgang på skiven svarede ca. til 3 sek. så vil ikke ind på svingningstiden
Jamen vi er jo helt enige - jeg gik bare ud i lidt forklaring - også fordi jeg slet ikke kan se hvad man skal med en inddeling der viser 5 - 10 og 15 % af en time. Tænk hvis operationen tog 2,6 sek så skulle man til at regne om tilo at 3 sek er 5% og hvad der 2,6 sek så.

Jeg har - flovt nok - også et stopur af disse decimal inddelte 1000 inddelt - men hitter ikke billedet nu, så til "erstatning får du en - skøn skala at se på- - en rigtig hastighedsmåler i detaljer - men også med tiendedels indeling af minuttet - vist her:
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvad betyder 3-minutters markeringerne. - af hannover_dk - 01-04-2011, 10:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)