25-03-2011, 07:27 PM
Købte det faktisk, fordi jeg var blevet træt af de billige japanere og ønskede et tidløst kvalitetsur. Dengang var det så godt som ensbetydende med Rolex og dermed Klarlund på Vesterport, så jeg pumpede cyklen og hastede de 13 km til København med penge på lommen. Dér var man nok ikke så vant til svedende ungmøer i cykeloutfit, hvilket skinnede igennem ved betjeningen - og så syntes jeg faktisk, at Rolex var en noget klodset sag.
Henvendte mig så i stedet til gode, gamle hr. Hjort i Glostrup, som ganske bestemt mente, at det kun var Omega, der duede. Han skulle alligevel til messe og ville kigge efter et ur til mig. Hvis jeg ikke ville have det, han mente ville passe til mig, så regnede han med at kunne sælge det til anden side.
Nå, jeg har jo købt et nyt Seamaster, så Recifen sælger jeg nok alligevel.
Endnu en gang tak for hjælpen.
Henvendte mig så i stedet til gode, gamle hr. Hjort i Glostrup, som ganske bestemt mente, at det kun var Omega, der duede. Han skulle alligevel til messe og ville kigge efter et ur til mig. Hvis jeg ikke ville have det, han mente ville passe til mig, så regnede han med at kunne sælge det til anden side.
Nå, jeg har jo købt et nyt Seamaster, så Recifen sælger jeg nok alligevel.
Endnu en gang tak for hjælpen.
Omega: Seamaster 300, Seamaster Polaris Titane, De Ville Prestige, Constellation Chronometer Electronic/Roamer: MST401, Searock Automatic/Longines Automatic evidenza kronograf/Fortis Flieger Automatic/Zodiac Aerospace World Time Autom./Suunto Observer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)