23-03-2011, 04:27 PM
Jeg har købt masser af ure via billeder - gode billeder, og der ville fabriksbilleder ha fået mig til at gå videre. Bruges fabriks billeder eller bare billeder af urmærket, men ikke af det ur som er til salg - så ville jeg ha stoppet der.
Billeder når vi taler dyrere ure er ikke nødvendigvis noget der udelukker man må mødes - eller ha en fuld returret - men de kan være det der gør at man går videre. Jeg har da også købt ure til - lad os sige over 20 k - uden at se andet end billeder først, men bare over 10-15 vil jeg ha sikkerhed for returret. Jeg har dog ALDRIG måttet benytte mig af den, på grund af at billede ikke svarede godt til virkeligheden - så jeg er glad for gode billeder af DET AKTUELLE ur
vh
Billeder når vi taler dyrere ure er ikke nødvendigvis noget der udelukker man må mødes - eller ha en fuld returret - men de kan være det der gør at man går videre. Jeg har da også købt ure til - lad os sige over 20 k - uden at se andet end billeder først, men bare over 10-15 vil jeg ha sikkerhed for returret. Jeg har dog ALDRIG måttet benytte mig af den, på grund af at billede ikke svarede godt til virkeligheden - så jeg er glad for gode billeder af DET AKTUELLE ur
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)