03-02-2011, 10:38 AM
Jeg har netop været dernede, og der er sket lidt siden sidst, men der er ikke meget at hente. Hverken på nye eller brugte ure. Jeg vil anbefale dig at besøge The Dubai Mall (ved Burj Khalifa), hvor der er masser af urbutikker. De er opdelt så hvert mærke har sin egen butik. Så udvalget er enormt og større end i andre malls dernede. Prisniveauet er vel lidt under DK. Der var ikke nok sparet til at jeg gik i egentlig forhandling med nogen. Men 15-20 % under DK pris er vel muligt. Bliver du så nappet i tolden eller vælger selv at dekrarere løber der 25 % oven i og fortjenesten er røget. Finanskrisen ser ikke ud til at påvirke priserne sønderligt.
Desuden vil jeg anbefale dig at besøg den gl. guld soak. Her er en skøn blanding af alt fra tavelige 10 $ kopier og op til originale AP ROO 18 k med masser af bling. Men du skal være kender for ellers bliver du tørret max
Desuden ikke særligt tillidsvækkende at kigge på brugte ure til +2-300 k i en bazar
Priserne er på almindelig brugt niveau, så der er ikke alverden at hente helle. Dette kombineret med risikoen ved at købe katten i sækken gør det uinteressant at handle. Men sjovt at kigge
/Mads
Desuden vil jeg anbefale dig at besøg den gl. guld soak. Her er en skøn blanding af alt fra tavelige 10 $ kopier og op til originale AP ROO 18 k med masser af bling. Men du skal være kender for ellers bliver du tørret max
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)