Ultimative drees watch -vil gerne ha lidt hjælp
hannover_dk Skrev:Det kan være billederne der snyder, men jeg synes ikke de knækker ægte pie-pan - slet ikke Finetimes men heller ikke rigtigt PBR´s - hvilket jo så heller ikke behøver være vigtigt, der er jo mange andre smukke constellations.
vh

Jeg kan ikke svare for Finetime´s eksemplar. Men fsv. angår min, kan jeg godt forstå, at man kan komme i tvivl, Hannover - som følge af, at selve skiven er en smule større, end f.eks. dit ualmindeligt flotte eksemplar med normal krone, så er knækket nok ikke så udtalt, som den er på din ........ men det ér der Icon_e_wink

Som dokumentation, iler jeg med yderligere et par fotos (jeg benytter enhver lejlighed/undskyldning Icon_e_smile ) - desværre har jeg endnu ikke fået lavet nogle rigtige macro fotos. Men det kommer ! Icon_e_smile

İmage

İmage

Prøv at klikke på billederne - de er i meget stor opløsning Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ultimative drees watch -vil gerne ha lidt hjælp - af pbr - 31-10-2010, 09:29 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)