06-09-2010, 04:42 PM
Nu skulle det være: Breitling skulle prøves på armen Jeg har længe haft et godt øje til Breitlings Chrono Avenger med blå skive i titanium. Både størrelse, udtryk og den lave vægt var plusser i min bog. Da min Seamaster chrono aldrig kom på armen, så tog jeg tilløb, og kontaktede Bjarne fra Mywatch. Bjarnes imødekommenhed og behagelige facon gjorde en handel mulig, og dét er jeg super glad for - tak, Bjarne
Urets størrelse passer mig fint. Jeg er rigtig glad for, at Peter kunne montere alle leddene, da det tydeligvis er noget "bakseri" - tusind tak, Peter Da det var gjort, så fik lænken en lille tur, og her er uret så
På plus-kontoen har jeg noteret:
God størrelse og fedt udtryk, som passer til mig
Utrolig detaljeret skive, som er let at aflæse - også chrono subdials´ene
Skiven chancerer utrolig flot i blå/grå og sorte nuancer - lækkert
Solidt bygget lænke
Krone og pushers er simpelthen noget af det bedste, som jeg har prøvet: Let at få fat i og betjene, samt funtionelt og råt udtryk
Dejlig titaniumskasse, som er let at holde og som giver uret et fedt "stealth-udtryk"
Mulighed for micro-justering i spændet
Super lækre dato-fonts
Af små "kunne være bedre, Breitling" har jeg noteret mig:
SÅ ringe lume kan man da ikke udstryre et ur med - og SLET ikke i denne prisklasse ... snøft
Lynetten gør hvad den skal, men imponerer langt fra
Spændet er lille, smalt og uden trykknapper - dog med micro-justering
Alt i alt, så har jeg fået en super feel af dette ur - meget mere end jeg havde forventet - så jer er SUPER glad for uret
Urets størrelse passer mig fint. Jeg er rigtig glad for, at Peter kunne montere alle leddene, da det tydeligvis er noget "bakseri" - tusind tak, Peter Da det var gjort, så fik lænken en lille tur, og her er uret så
På plus-kontoen har jeg noteret:
God størrelse og fedt udtryk, som passer til mig
Utrolig detaljeret skive, som er let at aflæse - også chrono subdials´ene
Skiven chancerer utrolig flot i blå/grå og sorte nuancer - lækkert
Solidt bygget lænke
Krone og pushers er simpelthen noget af det bedste, som jeg har prøvet: Let at få fat i og betjene, samt funtionelt og råt udtryk
Dejlig titaniumskasse, som er let at holde og som giver uret et fedt "stealth-udtryk"
Mulighed for micro-justering i spændet
Super lækre dato-fonts
Af små "kunne være bedre, Breitling" har jeg noteret mig:
SÅ ringe lume kan man da ikke udstryre et ur med - og SLET ikke i denne prisklasse ... snøft
Lynetten gør hvad den skal, men imponerer langt fra
Spændet er lille, smalt og uden trykknapper - dog med micro-justering
Alt i alt, så har jeg fået en super feel af dette ur - meget mere end jeg havde forventet - så jer er SUPER glad for uret
De venligste hilsner, John