NYT vintage ur - Omega Seamaster 120
gmt-geek Skrev:Det fangende for mig vedrørende vintage er nok en kombination af at få en del af historien, samt den der jagt ude i den store ur jungle for at få det til at lykkedes i sidste ende med et fedt ur på armen!!
I princippet kan det nok sammenlignes med andre af livets situationer, hvor man har opnået noget som man har brændt efter længe - det føles godt! Icon_e_biggrin

Jon
Det er helt det samme som fanger mig. Historien - de gode kvaliteter der ofte blev lavet - også tidligere - og JAGTEN. Jeg har stadigt nogle få nye ure, men som med min Rolex LV, de siger mig ikke noget. At ha et ur man uden problem kan købe masser af steder, nyt fra den lokale "Kirkeby ure" eller brugt i store mængder uden problem, tænder mig ikke.
Når jeg får lidt tid, skal visse af mine nyere ure nu nok på salgsiden her, så ser vi - men de ægte vintage - ALDRIG
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: NYT vintage ur - Omega Seamaster 120 - af jacob jensen - 20-08-2010, 12:55 PM
Re: NYT vintage ur - Omega Seamaster 120 - af jacob jensen - 20-08-2010, 03:52 PM
Re: NYT vintage ur - Omega Seamaster 120 - af hannover_dk - 20-08-2010, 05:04 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)