24-01-2012, 05:13 PM
Thor86 Skrev:Som ny herinde og ny i ur verden vil jeg da godt komme med lidt observationer jeg her gjort mig.Hi Thor most watch sites are in english so i am helping to train the users on this blogg
Communitiet i Danmark virker utrolig lille, det er lidt de samme personer som går igen på forskellige fora og som svarer på de samme tråde. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at Danmarks ur community var større end det reelt er, på den måde skabes der flere debatter med flere synspunkter, samt der vil være flere deltagende. Pt er man rimelig sikker på hvem man får svar fra, og man kender hurtig folks holdninger eller foretrukne ure hvilket gør det lidt uforudsigeligt. Dette kunne selvfølgelig ændres hvis der kom en større gruppe af brugere så der var flere inputs.
Denne side fungere godt men lider lidt af de ovenævnte problemer, men det er slet ikke ophaverens skyld. Interessen for ure er måske simpelthen bare ikke større i Danmark?
Når jeg tænker på ovenstående så undrer det mig også der kommer en lille stikpille fra baun som reelt set er unødvendig, også fordi han netop ikke vil underbygge den med sin mening.
Udover denne side kender jeg kun vintageure og det virker som om der er en intern konkurrence hvilket der ikke burde være når man ser på brugerbasen. Når der ikke er flere så burde man gøre mere for at hjælpe hinanden - selvom ingen tager skade af konkurrence :)
@ Willy
And why on earth do you communicate in english?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)