19-08-2010, 12:00 PM
Der kan ikke være mange i den stand og med udstyr. Nå - jeg er nu ikke udstyrssamler, det er mere noget som jeg gerne vil have, alene fordi det selvfølgeligt hjælper prisen op, så jeg ser på uret, og vil da først og fremmest sige, at jeg synes det ser meget fint velholdt ud. Skiven såvel som noget der betyder meget for mig, når jeg skal købe vintage dykkere, kransen. Jeg kan ikke med kranse hvor sten og andet har slået maling/belægning af i større mængder, men her ser den absolut flot ud.
Geodoc har været inde på det. Uret oser af godt design, afdæmpet -tool - historie - og fuldt dagligdags-anvendeligt, hvis man tør, og det ville jeg turde. Ikke til havearbejde, ikke til dykning heller, men på armen helt almindelige dage, på kontor eller på teressen til en øl med venner.
Dårligere bliver det bestemt ikke af, at du i forvejen har nogle super Rolex, bl.a. din Explorer II Orange Straight Hand og - din GMT: 1675-8, begge top eksponenter for smagfuld vintage
- og her jo supplerer med noget lidt andet - også i høj klasse i mine øjne.
Du må da godt vise endnu bedre billeder af skive og krans, når du en gang finder tid og kamera frem
Stort tillykke
Geodoc har været inde på det. Uret oser af godt design, afdæmpet -tool - historie - og fuldt dagligdags-anvendeligt, hvis man tør, og det ville jeg turde. Ikke til havearbejde, ikke til dykning heller, men på armen helt almindelige dage, på kontor eller på teressen til en øl med venner.
Dårligere bliver det bestemt ikke af, at du i forvejen har nogle super Rolex, bl.a. din Explorer II Orange Straight Hand og - din GMT: 1675-8, begge top eksponenter for smagfuld vintage
Du må da godt vise endnu bedre billeder af skive og krans, når du en gang finder tid og kamera frem
Stort tillykke
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)