18-07-2010, 02:10 PM
@KlausM - enig - kasseformen kan være problematisk, og det er urets sikre svaghed. Bliver der produceret nok (nogen siger de er sluttet) så vil det ha en afskrivning som er alt for stor, for mange vil naturligt nok ikke ha mange penge bundet i et ur de kun bruger sjældent.
Det er svagheden og styrken, og det duer kun hvis man er villig til at have et ur til et specielt formål. Vælger man ikke at bruge det i havet, bliver det fjollet at ha sådan et ur. Der står DS langt stærkere, med flot kvalitet, og et useende som kan gå selv til skjorte ved et skrivebord, eller på armen til andet arbejde. Der falder ploprof igennem. I havet synes jeg det er en vinder
vh
Det er svagheden og styrken, og det duer kun hvis man er villig til at have et ur til et specielt formål. Vælger man ikke at bruge det i havet, bliver det fjollet at ha sådan et ur. Der står DS langt stærkere, med flot kvalitet, og et useende som kan gå selv til skjorte ved et skrivebord, eller på armen til andet arbejde. Der falder ploprof igennem. I havet synes jeg det er en vinder
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)