overvejelser omkring Omega Ploprof 1200
Speedy Skrev:
hannover_dk Skrev:
BobT Skrev:Hej

M.C. Mortensen har/har haft et nyt til salg til 50%, måske det var interessant for dig Icon_question
Det må da være noget for Alion mener jeg - ret uhørt med 50% på et nyt ur fra en forhandler som MC Mortensen - det er bare at klappe til hvis man vil have et nyt - men jeg ville måske lige ringe og høre først at den er der for det må være ca 24 t for et nyt ur fra forhandler med alt, og det er billigt.
(Mit tilfælde bliver noget med en byttehandel hvis den bliver - så Alion klap til hvis du er interesseret)

vh

Måske et af dem der har været impliceret i røveri hvor røverne blev fanget med urene, dem har de nogen gange haft solgt til favorable priser??
Det var da vist ikke lige MC Mortensen i Herning Icon_e_smile Husker ikke hvem, men absolut ikke MC Mortensen. Jeg synes også det lyder lidt usædvanligt. Steffen har en superlækker butik, men 50% rabat på en ploprof lyder ikke som deres helt vanlige politik
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: overvejelser omkring Omega Ploprof 1200 - af hannover_dk - 12-07-2010, 06:13 PM
Re: overvejelser omkring Omega Ploprof 1200 - af Tukjær - 15-07-2010, 05:54 PM
Re: overvejelser omkring Omega Ploprof 1200 - af jacob jensen - 16-07-2010, 04:11 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)