Hvilke er de mest eftertragtede samler modeller?
Baun Skrev:Den mest samleværdige Omegaer….

Top 5…..

Det kan jeg ikke …..

Top 50 nærmere.

Jeg startede med at sige. ”jeg må eje 25 Omegaer som dækker billedet af de meste spændende og interessante Omegaer”…

Men nix – det slår slet ikke til. Der er 100 vis.

Men lad mig strukturere lidt.

Constellation:

Omegas flagskib. Man må have flere

Først en Pia Pan fra de tidligere 50’ere med hammerautomatig og arrow markerst. Det var sådan de blev født bog man må eje mindst en Men selvfølgelig gerne flere. En i guld, en i stål osv.

Så må man selvfølgelig også eje en af de første med den nye 500 serie – og allerhelst også en med dato – caliber 504. Den er perlen fordi den er sjælden!

Så må man have en med caliber 561 – fordi det er her sagerne tager fart for alvor. Det er et super værk og de blev produceret i en kvalitet som kænpestore serier kunne COSC certificeres! Også hen kan man med fordel have flere en gul og en står med Pie Pan skive og en guld og stål med cross hair og mindst en guld med guld skive

Man må også eje en – eller hellere 2 – eller flere af de mere specielle/eksklusive Constallations. Altså denm som lige har særlige horn eller særlige skiver!

En C model eller hellere en i guld og en i stål…..

Og så skal man jo også have guldkappe modellerne repræsenteret.

……. I hvert fald 10 – 15 Constellation må man have!

Jeg vender tilbage med andre serier senere. Constellation er et godt sted at starte!

Vh Baun

Takker, det var lige den type indlæg jeg havde håbet på, glæder mig til at høre mere om de andre serier.

Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvilke er de mest eftertragtede samler modeller? - af TDN - 18-06-2010, 08:05 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)