23-05-2010, 12:47 PM
jacob jensen Skrev:Det kommer jo ud på hvad man vil betale for baun jeg mener skal jo skal der være forskel![]()
Det er jo slet ikke sikkert den er der på "dit" Omega og dem som koster mere
når der kigges på skive/kasse kvalitet,men kunderne vil gerne betale mere fordi de andre har in-house og (syntes jeg ) en flottere historie,udbud og efterspørgelse igen.
At du så syntes det er helt tosst med den prisforskel fordi nogle vil betale for in-house status og en (igen min holdning) bedre historie er jo en helt anden sag,men vel også godt for det holder jo de ure du går efter nede i pris og det er du vel ikke ked af
Det var lidt med vilje jeg skrev dette på netop Omega forum.
Men når du nu selv er inde på det må jeg vel nødvendigvis nævne at der vel ikke findes noget urmærke med en "større" urhistorie end netop Omega. Der findes mærker sm på enkeltpunkter kan overtrumfe (eksklusivitet fx. PP, og AP osv.), men som samlet billede vil jeg påstå at ingen har mere urhistorie at byde på end netop Omega.
Også dette kommer naturligvis an på øjnene der ser, men at netop historien skulle trække ned for Omega, har jeg enddog meget svært ved at se.
Mon ikke det mere handler om at Omega som brand betragte er mindre eksklusivt end visse andre. Det er jo noget helt andet!
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)