17-05-2010, 12:48 AM
Baun Skrev:det handler måske netop om at man skal lade folk der virkelig ved hvad de taler om være kritiske (når det ikke bare handler om design og feel) - ellers bliver det jo blot en gentagelse af hvad andre (fagfolk og ikke fagfolk) har sagt og ikke en personlig, saglig vurdering.Jo - jeg kan godt være med og forstå dig, men ærligt talt, hvis ikke vi herinde refererer og debatterer om det vi har kunnet læse os til, når det drejer sig om værker og andet vi ikke bare lige kan se, så bliver her efter min mening ret intetsigende på forum. Lad os bare være glade andre vil referere og debattere på basis af ting de har læst.
Man gentager at Rolex'es værk er fantastisk robuste for det siger alle - og at IWC har nogle at de finest finisherede ETA værker osv. Og det er vel dybest set ikke så nødvendigt at gentage. det bliver jo heller ikke mere rigtigt af at blive gentaget.
vh baun
Der vil også være tendens til gentagelser, ofte i lidt forskellige sammenhæng, og det er berettiget, da der jo kommer nye til som læsere.
Jeg ville nødigt se forummet mere begrænset i de sammenhænge.
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)