16-05-2010, 08:27 PM
willy Skrev:Has anyone noticed how hard it is to find criticism about watches on Time Zone since they were taken over.Kronoblog seems to be the only one that slams watches when they deserve it.It is like a disease spreading every where.Everything is great all watches look good they are all developing their own calibers Bla Bla Bla.What a load of Bullshit.When will people wake up and realize that most of the people on most of the bloggs are looking after their own and watch brands intrest.We have to be carefull also on this blogg i seem to read nothing but positive from to many members.All brands make crap watches now and again some brands make crap watches all of the time.It will warm my evil little heart the day i log on to this site and read a hard criticism about a watch from a members favourite brand. WillyJeg er da svært træt af at mit ynglingsmærke Eterna, skilte ETA fra, og sluttede med at udvikle egne fremragende kalibre en gang omkring 1970
De laver stadigt ganske pæne ure, specielt deres nyere 3.000 typer og grand dato - men samlet er de havnet i en kedelig grå mængde af gode - men for dyre ure - uden det sidste kick
Jeg er egentlig OK med at man kører 2892 i mange ure, men der skal arbejdes på den som Omega og specielt IWC har gjort det, før den løfter
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)