11-05-2010, 05:29 PM
Baun Skrev:Jeg kan sagtens huske da du, Claus skrev - "jeg kommer aldrig til at købe et ur til over 10 K - og Rolex siger mig intet"!
Nå men det må vel være en Omega Ploprof - alt andet må være for kedeligt. Og kedelig kan man da i hvert fald ikke kalde dig!
En Ploprof sammen med et ure mere + dit Tissot som du vist heller ikke kan sælge... jeg tror det holder 3 - højest 4 uger!
Det var måske en mere interesant konkurence:
Hvor længe holder Claus's aftale med ham selv?![]()
vh baun
Jeg har selv tænkt det samme, Per. Jeg ville aldrig have et ur over 20k, og kunne ikke nøjes med et ur, men det kommer jeg heller ikke til i første omgang.
Det ur jeg netop har modtaget, er bestemt ikke kedeligt. Men selvfølgelig kan jeg ikke afvise at det bliver udskiftet med et i samme klasse. Jeg kan dog ikke forestille mig at det bliver byttet til 3 billigere ure igen......
Billeder følger senere i aften, måske først i morgen. Jeg er ved at lave om i butikken, og aner ikke hvornår vi stopper i aften....
Jeg har kun problem med "kritik" fra de folk som ikke kender eller ikke har mødt mig. Per har jeg jo mødt adskellige gange
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)