Ny i forumet med spørgsmål til Omega Seamaster Automatic
Pænt ur - Det kunne være sjovt at have ref nummeret, jeg kan ikke lige gætte det - Per Baun kan MÅSKE. I alle fald

Omega Seamaster automatic - og det sidste betyder at det er automatoptræk (rotor). Det ser ud til at være i pæn original stand med hvad der ligner original krone. Værket er fra Omegas dejlige in-house (eget fabrikat inden verden gik i ETA værker Icon_e_smile) kaliber 565 - som er en ikke kronometer certificeret version (men ellers identisk med 564 som er certificeret)

Pris - mon ikke 4.000 kr er i nærheden (kan også ved søgning og tålmodighed hentes billigere vil jeg tro, men også dyrere) - hvis den er original. Når jeg ikke svarer på det, skyldes det at jeg ikke kan være 100% sikker ud fra billedet, men omvendt, der er ikke specielle tegn på at f.eks skiven er skiftet (viserne måske). Hvis nu sælger bor i Indien, ville gættet gå på at der var lavet ting ved den til forbedring.

Jeg ville nok ikke ha besvær med told og moms fra udenfor EU, omvendt kan priserne være så gode, at det er det værd. Uret kan givet fås inden for EU vil jeg mene. Per Baun er manden du venter på et bedre svar fra. FLOT ur i alle fald i pæn stand

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ny i forumet med spørgsmål til Omega Seamaster Automatic - af hannover_dk - 28-04-2010, 11:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)