Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret
Weeel - jeg kan generelt godt lide LW. Især deres sorte modeller. Har dog besluttet mig for at vente lidt for at se om det er en "døgnflue" (i urverdenens konteks) eller om jeg bliver træt af designet og kun nyder det fordi det er dansk.

Denne model havde jeg ingen forventninger til men er faktisk ikke skuffet. Ltd. modeller er jo pr. tradition lidt ekstreme og jeg tror da at LW er ikke så lidt inspireret af AP:ROO.

Set i denne sammenhæng er denne model ikke SÅ vild igen, den røde farve er faktisk flot og blæksprutteprikkerne (sugekopperne på fangarmene) er faktisk ret lækre.

Graveringerne er jeg IKKE glad for. De minder om en blanding af en dårlig tribal tattoo (findes der andre?) og en gammel og dekoreret Colt revolver - lidt for "Brian" til mig.

Overordnet er modellen fed nok, giver lidt spragl til deres serie. Men skulle jeg bruge penge på et LW blev det ikke dette.

EDIT: Så lige den øverste del af "6" tallet. Den ser godt nok lidt håndtegnet ud. Er det blot billedet eller bruger de disse tal?
Svar

Beskeder i denne tråd
Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret - af MortenKN - 19-03-2010, 05:06 PM
Re: Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret - af MortenKN - 19-03-2010, 05:10 PM
Re: Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret - af Stinger - 19-03-2010, 05:17 PM
Re: Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret - af Tukjær - 19-03-2010, 05:31 PM
Re: Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret - af MortenKN - 19-03-2010, 05:35 PM
Re: Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret - af jacob jensen - 20-03-2010, 11:01 AM
Re: Linde Werdelin Oktopus Ltd Edition afsløret - af jacob jensen - 20-03-2010, 07:21 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)