11-03-2010, 01:42 PM
Baun Skrev:Som Tio Malo skriver er det ikke noget problem med en blankvåben tilladelse.Sub'erman Skrev:sjov serie!!!
Jeg samler også på foldeknive og dolke/dykkerknive...
Måske skulle din næste serie indeholde mere end én perle fra din knivsamling!!!
Sko og hatte er ikke lige min passion, men vil virkelig glæde mig over en "kniv-med-ur"-serie!!!
MVH
SK
Ja det har været på vej flere gange - og jeg havde da vist også forskellige knive med på Ur Rally 2009 for at understøtte udstillingen, men det er jo lidt "op ad bakke" med den nye knivlovgivning.
Jeg kan faktisk ikke engang finde ud af om jeg fx. må tage min nye kniv med på er ur træf og vise intereserede. Er det er anerkendelsesværdigt formål?
Hvis nu man tager 15 knive med på ur rally for at lave en udstilling er det så anerkendelsesværdigt formål?
vh Baun
At tage 15 knive med på Rally er efter min mening absolut anerkendelsesværdigt!! For ikke, at støde nogen kan du jo lægge dit bud på det ur, som passer til de enkelte knive. Evt kan du lave en lille afstemning, hvor deltagerne stemmer om hvilket ur, der bedst matcher den kniv det er udstillet med. Det kunne da faktisk være sjovt!! Bjørn_58 kunne jo så passende lave en tilsvarende udstilling/afstemning med hatte og knive... OSV, osv...
En sådan udstilling kræver en omfattende billed dokumentation så folk, der som mig, ikke har mulighed for at deltage, kan se alle jeres påfund/ure...
MVH
SK
/SK

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)