AP bands hvad gør jeg lige...
for 14 dage siden bestilte jeg en ny hornback/krokodille rem til mit AP ROO Safari hos AP-bands i USA. Alt er gået fint, jeg har kunne følge med at remmen var afsendt og velankommet i DK efter nogle få dage. Herefter kom den til toldvæsnet, hvilket også var ok, jeg er udemærket klar over der skal betales moms/told, når den kommer fra USA, så ingen problem i det. Nu har jeg så fået brev, faktisk 2 breve, et fra Københavns politi "der har mistanke om remmen er omfattet af bekendgørelse 84 af 23. januar 2002 om beskyttelse af vilde dyr og planter, og remmen er overgivet til Skov-og naturstyrelsen. Såfremt der er tale om en overtrædelse, vil effekten påstås konfiskeret, ligesom De kan få en advarsel eller anden sanktion, typisk bøde" Samt et brev fra Skat der anfører at "Skov og naturstyrelsen har set på din rem og de vil gerne have den ind til nærmere undersøgelse. Du bedes kontakte dem vedr. din sag"
hmm. det er lidt uklart for mig hvor remmen så er lige nu?. Men mere vigtigt, damn hvad gør man lige nu. Momsen er jeg helt indforstået med, men at det skal udvikle sig til en sag hvor både skov og naturstyrelsen samt politiet er involveret havde jeg ikke forventet. Er der nogen herinde der har oplevet noget ligende eller har et forslag hvordan sådan en sag skal gibes an, så er jeg meget lydhør?

Carsten
Svar

Beskeder i denne tråd
AP bands hvad gør jeg lige... - af carsten kristoffersen - 06-03-2010, 12:56 AM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af Stinger - 06-03-2010, 01:44 AM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af Balleby - 06-03-2010, 08:34 AM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af morgan - 06-03-2010, 01:43 PM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af Stinger - 06-03-2010, 02:37 PM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af willy - 07-03-2010, 08:02 PM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af Stinger - 07-03-2010, 09:58 PM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af Larsb - 07-03-2010, 11:16 PM
Re: AP bands hvad gør jeg lige... - af Magnum - 10-03-2010, 02:37 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)