03-03-2010, 12:00 PM
Jeg bruger mit JLC hver dag. Jeg er rigtig glad for det og derfor bliver det brugt hver dag. Står den på hårdt havearbejde eller andet hvor jeg ved uret vil blive udsat kommer det selvfølgelig ikke på. Det kan ikke undgår der kommer nogle spor fra dagligdagen, men jeg var meget positiv overrasket over at det så ud som nyt da det kom retur fra en garanti rep. hvor de også lige gav det service (Pudsede kassen og foldespændet op).
Mit første Omega var jeg dog noget mere følsom over i starten, men det er jo nok som så mange andre skriver bare noget man lige skal over.
Jeg har også kun et armbåndsur nu, men jeg har dog erkendt at jeg mangler noget at skifte med... Mit JLC Master Calendar er ikke det perfekte strand ur og passer ikke særlig godt til shorts og T-shirt
Mit første Omega var jeg dog noget mere følsom over i starten, men det er jo nok som så mange andre skriver bare noget man lige skal over.
Jeg har også kun et armbåndsur nu, men jeg har dog erkendt at jeg mangler noget at skifte med... Mit JLC Master Calendar er ikke det perfekte strand ur og passer ikke særlig godt til shorts og T-shirt

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)