01-03-2010, 10:41 PM
hannover_dk Skrev:Kim T Skrev:Pga. mit begrænsede budget kigger jeg da også til en vis grænse på gensalgsværdi, selv om at det nogle gange er et fyord herinde.Jeg begriber ikke at GENSALGSVÆRDI kan være et FYord, hvis det da er det herinde. Det er da helt naturligt at man godt vil sikre sig lidt. Jeg synes at der hvor der bliver en anelse fy over det, er hvis almindelige hobby ur-glade mennesker ser deres køb som INVESTERING - men at ville ha gensalgsværdi er naturligt.
Det kan man efter min mening til en vis grad skaffe sig i alle mærker, ved at købe rigtigt. Hvis f.eks. GP tager stor kantstensnedskrivning - så må man bare købe med stor rabat eller et nyt brugt der har taget nedskrivningen.
Eneste anden faktor er så, at visse ure, selv til korrekt lav pris, kan ligge lidt længe.
vh
Jeg solgte en GP Sea Howk 3000M som var 100 % som ny med B&P for 28.000 kr, den var dengang 1/2 år gammel og koster omkring 60K fra ny af. Super fedt ur, men de er ret svære at sælge, og koster vist kassen at få lavet hvis der skulle ske noget med dem.
Men jeg gik selv en del med den, og var faktisk rigtig glad for den.
Mvh. Micki - DREAMWATCH

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)