UGE 8. positive & negative.Audemars Piguet
APs Royal oak serie er kæmpestor, den udgør faktisk 75% af hele deres salg, så at de eksperimenterer lidt i denne synes jeg er ok.

At de laver så mange Limited editions generer mig sådan set ikke, jeg forstår tilgengæld ikke at folk gider smide så mange penge efter dem og at de skal være så dyre i forhold til de alm ikke-limiterede offshore modeller.

Jeg synes det er helt hjernedødt så mange penge fx en Survivor eller Barichello koster Icon_rolleyes

Ellers så synes jeg egentlig alt er i top hos AP. Udvikling, historie osv. De gør sig som sagt 75% i Royal oak serien, det er også en virkelig flot og lækker serie af ure, men måske lidt ærgeligt at så fint et manufaktur ikke kan slå igennem på flere fronter.

Men det samme gør sig i virkeligheden nok også gældende hos PP og nautilus serien.

/René.
Svar

Beskeder i denne tråd
UGE 8. positive & negative.Audemars Piguet - af willy - 21-02-2010, 07:35 PM
Re: UGE 8. positive & negative.Audemars Piguet - af Tukjær - 21-02-2010, 09:17 PM
Re: UGE 8. positive & negative.Audemars Piguet - af jacob jensen - 21-02-2010, 10:54 PM
Re: UGE 8. positive & negative.Audemars Piguet - af Brusen - 22-02-2010, 07:27 PM
Re: UGE 8. positive & negative.Audemars Piguet - af jacob jensen - 25-02-2010, 09:50 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)