19-02-2010, 06:30 PM
I mit tilfælde brugte jeg ebay og betalte via Paypal med deres checkout system. Lige efter bogen. Vi må så bare konstaterer at Paypal åbenbart behandler sagerne forskelligt, efter deres eget forgodtbefindende. I min sag blev sælger ikke afkrævet yderliger dokumentation end et gyldigt tracking nummer. Det fik Paypal, hvorefter de straks lukkede sagen i hans favør. Det var på trods af at jeg gjorde dem opmærksom på at der var blevet oplyst et forkert tracking nummer, på en pakke som intet havde med mig at gøre. De udbad sig ikke en gyldig underskrift i forbindelse med tracking nummeret.
Det skal retfærdigvis siges at jeg også har masser af gode erfaringer med Paypal og eBay. Men når der bliver sagt at det altid er helt problemfrit og 100% sikkert at man får sine penge tilbage, er jeg selvfølgelig nødt til og fortælle om hvad jeg har oplevet.
Det skal retfærdigvis siges at jeg også har masser af gode erfaringer med Paypal og eBay. Men når der bliver sagt at det altid er helt problemfrit og 100% sikkert at man får sine penge tilbage, er jeg selvfølgelig nødt til og fortælle om hvad jeg har oplevet.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)