Og så bare en gang til for os der er sløve.
Tio Malo Skrev:Bugtens ny (= forbedret) Buyer protection blev lanceret ca. en uge siden. Men uanset hvad, hvis man er ligeglæd med at modtage negativt feedback, vil der altid være en måde at snyde.
Efter 1.348 handler (ca. fifty-fifty som køber og sælger) er jeg klaret frisag indtil videre. Syv-ni-tretten. Hvis man handler på eBay tilstrækligt mange gange, vil man på et eller andet tidspunkt blive snydt. Går man til den lokale købmand tilstrækligt mange gange, vil man på et eller andet tidspunkt miste / tabe sin pengepung - sådant rent statistisk set.
J.

Nu handler det ikke så meget om hvor stor chancen er for at blive snydt, for som du selv skriver, så sker det før eller siden. Spørgsmålet er hvordan man er stillet, når uheldet er ude og der kan jeg kun bidrage med mine egne erfaringer og jeg er bestemt ikke tryg ved Paypal's klagesystem (og det er så vidt jeg kan se ikke blevet revideret). Jeg kender intet til eBay's nylancerede Buyer Proctection Program, men under alle omstændigheder dækker det jo selvsagt ikke hvis der er tale om en alm. pengetransaktion mellem to parter, der har benyttet Paypal.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Og så bare en gang til for os der er sløve. - af DonWerner_phpbb3_import15776 - 13-02-2010, 05:28 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)